1 tf*ft -.
256              TESTAMENTS ENREGISTRÉS ACI EfflLEPENT DE PARIS          (Jt$$j
Item, la dicte testaterresse laissa aux po?Oig des hospitaulx de Nostre Dame du Puy et de Saint Laurens deux lis garnis de cousté, de cois-sins, de oriliers, deux paires de draps pour chascun lit, et une cou­verture armorée de ses armes, c'est assavoir, un lit à chascun des diz bestiaulx, garni comme dit est.
Item, la dicte testaterresse voult et ordonna estre donné et aumosné à dix ûlles pucelles en accroissement de leurs mariages cent livres Tour­nois, à l'ordonnance et election de ses diz executeurs ou des deux qui vaqueront on fait de son execucion.
Item, la dicte testaterresse voult et ordonna que, le jour qu'elle sera enterrée au dit lieu des Freres Mineurs du Puy, y soient presens, les religieux des quatre convens du Puy, c'est assavoir, de Saint Lorens, des Carmes, Freres Mineurs et les nonnains du Val, et pour ce laissa à chascun convent et pour y faire ung anniversaire pour l'ame d'elle, quarante solz Tournois pour une fois.
Item, elle ordonna que le dit jour soient vestus treize povres, chas­cun de quatre aulnes de gros drap, comme il est acoustumé de faire en la dicte ville du Puy.
Item, la dicte testaterresse voult et ordonna que le dit jour soit mis sur son corps ou ossemens un drap d'or neuf au pris et valeur de trente livres Tournois, duquel sera faicte une chasuble armoyée des armes d'icelle testaterresse, pour servir à la dicte chapelle ou vicairie par elle cy dessus ordonnée estre instituée et fondée.
Item, la dicte testaterresse voult et ordonna que, cestui sien present testament, lays, funerailes et debtes paies, du résidu de ses biens soit fondée une messe perpetuelle en l'eglise Nostre Dame du Puy par ses diz executeurs, se faire se puet et comme il leur sera advis à leur ordon­nance.
Item, la dicte testaterresse voult et ordonna que ses diz executeurs soient tenus envoier ung homme en pelerinaige de monseigneur Saint Jaques en Galice, aux desp'ens de son execucion.
Item, elle voult et ordonna que, dedens un an à compter de Feure de son decès, ses diz executeurs facent dire, chanter et celebrer deux messes